بازار طلای دبی کیست؟

بازار طلای دبی کیست؟

 

اگر چه علاقه گردشگران به این بازار بسیار زیاد است اما مردم محلی هم به خرید از بازار طلای دبی بسیار علاقمند هستند، به طوری که 35 درصد از مشتریان این بازار را بومیان و 65 درصد را توریست ها تشکیل می دهند. چه تنها باشید و چه با خانواده و دوستانتان به این ساحل رفته باشید، انواع فعالیتهای لذتبخش و هیجانانگیز را تجربه خواهید کرد؛ میتوانید از شنا در آب خنک و تمیز ساحل لذت ببرید یا مجذوب زیبایی خیرهکننده مناظر ساحل لامر شوید. حتی اگر با فیلمهای بالیوود آشنایی نداشته باشید، از شور و هیجان فضای پارک و جاذبههای بینظیر آن لذت خواهید برد. اگر بخواهید یک آپارتمان یک خوابه در این شهر داشته باشید، باید تقریبا 18032 دلار آمریکا در هر سال بپردازید که مبلغ قابل توجهی است. برای اجاره آپارتمان در دبی هزینه ها با توجه به اینکه خانه چند خوابه است متفاوت خواهد بود. اگر بتوانید با افراد دیگر خانه اجاره کنید، هزینه های شما بسیار کمتر خواهد بود. همچنین کودکان زیر 3 سال و افراد با سن بالای 65 سال معاف از پرداخت هزینه هستند. کودکان در طول فعالیت باید همیشه توسط یک بزرگسال همراه باشند. در صورتی که در ایران، استرالیا، ایرلند، آمریکا و انگلستان زندگی می کنید ویزای 30 روزه به شما تعلق می گیرد و می توانید در صورت امکان آن را یک ماه دیگر هم تمدید کنید.

پارک آبی لگولند دبی یکی دیگر از بهترین پارک های آبی دبی است که تماما با تم لگو (بلوک های خانه سازی کودکانه) ساخته شده است. یکی از مزایای کار در شهر دبی یا کشور امارات این است که علاوه بر اینکه از مالیات معاف هستید، شرکت های زیادی هستند که هزینه مسکن، بیمه پزشکی، کمک هزینه تحصیلی و حتی بلیط هواپیما رایگان برای رفتن به خانه را هم برای شما فراهم می کنند. مخصوصا از آن جا که دبی هوای گرمی دارد، افراد زیادی ترجیح می دهند تا شب را به خرید یا رفتن به رستوران انتخاب کنند. با اینکه رفتن به بار و کلوب موردی ندارد، اما توجه به سایر قوانین ضروری است. برای اطلاع کامل از این قوانین می توانید به مقاله عجیب ترین قوانین دبی مراجعه کنید. قیمت بلیط سینما برفی به ترتیب برای سینما برف ۲: ۲۰۰ AED، سینما برف ۳: ۳۰۰ AED، سینما برفی ۳ بههمراه اسنو پارک ۷۵۰ درهم امارات و سینما برفی ۲ بهعلاوه اسنو پارک ۴۷۰ درهم است. در رنج حقوق های بیشتر معمولا حقوق از 4810 درهم شروع و گاهی اوقات تا 99 هزار درهم هم خواهد بود. معمولا حقوق در دبی 2150 درهم در هر ماه است. اجاره دوچرخه: 20 تا 30 درهم برای هر ساعت و 100 درهم نیز بعنوان سپرده . سلام وقتتون بخیر. الان بهترین پیشنهاد برای دو نفر، اینه که ووچر 999 تومنی رو بگیریم و یک بلیت 330 درهمی هم در ورودی بپردازیم. در الصفوح هر ساختمان آپارتمانی دارای پارکینگ اختصاصی است و ویلاها هم ظرفیت یک تا دو پارکینگ برای خودروهای شما دارند. منطقه تجاری هم پارکینگ های زیرزمینی یا پارکینگ های خیابانی را برای بازدیدکنندگان ارائه می دهد.

برای مثال قیمت خودرو تویوتا کرولا در صورتی که دو سال کار کرده باشد، تقریبا 48 هزار درهم به فروش می رسد. در صورتی که خودرو دست دوم باشد تقریبا بیست الی چهل درصد هزینه خودرو ارزان تر خواهد بود. چناچه قصد دارید آزادانه و بدون دغدغه برای سفر خود برنامه ریزی کنید پیشنهاد ما به شما اجاره خودرو از کافه رنت است چرا که اجاره خودرو نسبت به تاکسی برای شما به صرفه تر خواهد بود. از دیگر قوانینی که نباید آن را در دبی نادیده بگیرید، این است که امکان جمع کردن پول برای خیریه بدون مجوز وجود ندارد. اگر در جاده یا خیابان هم تصادفی صورت گرفت نباید از آن عکس بگیرید. یکی از نکاتی که در کشور امارات و دبی وجود دارد، این است که نباید به هیچ وجه در هیچ کجا اعم از شبکه های اجتماعی یا در عموم مردم ناسزا گویید. همانطور که اشاره کردیم، بلوار العین که مرکز خرید اوت لت مال دبی هم در نزدیکی آن واقع شده است، یکی از گذرگاه های مهم شهر دبی است. دیره اولین سیتی سنتر چند منظوره دبی است که علاوه بر فروشگاه دارای رستوران و مرکز تفریحی نیز هست. در مجموع 11 ایستگاه وجود دارد که تعدادی از آنها شامل: مارینا تاورز، مینا سیاحی، مدیا سیتی و پالم جمیرا.

البته هم اکنون دهکده جهانی دبی در جاده شماره 37 قرار دارد. سه ایستگاه مترو هم موجود است که دقیقاً در روبروی جاده شیخ زاید در ایستگاه مترو دبی اینترنت سیتی، ایستگاه مترو شرف DG و ایستگاه مترو امارات مال قرار دارند. آب موجود درون این سیستم، توسط پمپ هایی به بالا و پایین هدایت می شود و مقداری ثابت دارد. از جمله مکان های تفریحی موجود در ساحل لامر می توان به پارک آبی لاگونا، زمین بازی مخصوص کودکان، Train beach club، انواع تفریحات و بازی های آبی، سینما و .. اشاره کرد. ابوظبی به عنوان پایتخت امارات بیشتر زمین های کشور را شامل می شود و این شهر همراه با دبی دو شهر مهم تجاری آن هستند. 4- هرم جیزه در مصر 4 هزار سال عنوان بلند ترین ساختمان جهان را داشت که دولت دبی با ساخت آسمان خراش خلیفه؛ لقب بلند ترین برج جهان را به خاورمیانه بازگرداند. در نتیجه می توانید تصور کنید که اشخاص با فرهنگ ها و علایق غذایی مختلفی در این مکان زندگی می کنند. از جمله شگفتی های دنیای IMG دبی می توان به ملکه سرزمین یخ، ماجراجویی های مارول، گلادیاتور، دنیای هری پاتر و متاهلون اشاره کرد. از جمله این پارک ها می توان به پارک آبی وایلد وادی دبی، پارک آبی اسپلش ان پارتی دبی، پارک آبی لاگونا، پارک آبی آتلانتیس، پارک آبی دریم لند و غیره اشاره کرد. در تعطیلات آخر هفته هم می توان بعد از یک هفته کار به این سواحل مراجعه کرد و از هوای دل انگیز دریا لذت برد. بعد از آن برای انتقال مالکیت باید گواهی عدم شکایت “NOC” بین خریدار و فروشنده صادر شود و موارد داخل قرارداد به طور کامل اجرا گردد. باغ گل و دهکده جهانی ، یکی از جاذبههای دیدنی شهر دبی است که محلی برای دیدن بیش از 45 میلیون گل و چمن هست.

برای مثال یکی از این ساختمان ها برج الخلیفه است که امکان ندارد به دبی سفر کنید، اما نخواهید از این برج بلند بالا دیدن کنید. هر دانشجو ماهانه تقریبا به 650 الی 1300 برای تامین هزینه های زندگی خود نیاز دارد که بیشترین هزینه مربوط به هزینه های خانه می شود. همچنین امکان نوشیدن این ماده در خیابان وجود ندارد و غیر قانونی است و در صورت انجام آن امکان اخراج از امارات یا زندان برای شما وجود دارد. نام های این شش سالن اصلی عبارتند از: حیاط چین، حیاط هند، حیاط مصر، حیاط پرشیا، حیاط آندولوس و حیاط تونس می باشند که هر کدام نمایانگر نام و فرهنگ کهن و قدیمی کشورهای باستانی از جمله کشور ایران هستند.این مکان در طول سال، پذیرای میلیون ها گردشگر و مسافر از سراسر دنیا می باشد و هر چند سال یکبار به دلیل حجم زیاد مسافر و خریدهای زیادی که انجام می شود، به تعداد مغازه ها و رستوران های آن اضافه می شود. برای تحمل این حجم از آب در چنین ابعادِ عظیمی، آکواریوم از شیشهای با ضخامت ۷۵ سانتیمتر ساخته شده است. برای ورود به این پارک لزومی به خرید بلیط وجود ندارد و ورودی از افراد گرفته نمیشود. حتی افراد زیادی از خارج از کشور هم برای تحصیل به دبی سفر می کنند. در سال 1971 کشور امارات از زیر استعمار بریتانیا خارج و تبدیل به یک کشور مستقل شد. یک صرافی نیز در هتل Montreal Naif Hotel Dubai وجود دارد که در صورت نیاز به تبدیل ارز میتوانید به آن مراجعه کنید.

این سکوی بازدید در ۴۵۲ متر قرار دارد و تا آن زمان بالاترین سطح مشاهده و رصد در فضای باز جهان بود. گلهای شمعدانی، اطلسی و بسیاری از مدلهای دیگر، فضای بسیار زیبایی در این باغ به وجود آوردهاند. این مجموعه در بزرگراه شیخ زاید واقع شده است و مسافران و گردشگران می توانند به راحتی به این مکان دسترسی داشته باشند. از آنجایی که این مجموعه دارای تراکم بالایی از املاک تجاری است باید انتظار ازدحام شدید خیابان ها در ساعات اوج تردد را داشته باشید. در این مطلب با ۱۰ تا از بهترین سواحل در دبی آشنا شدید که هنگام سفر به دبی، بازدید از این سواحل را به شما پیشنهاد می کنیم. ترافیک در دبی شدید است و در زمان رفت و آمد به محل کار و مدرسه می تواند اذیت کننده باشد. فرودگاه دبی هم به دلیل پروازهای زیادی که دارد، سومین فرودگاه پر رفت و آمد دنیا است. به همین دلیل است که مرکز خرید وافی Wafi Shopping Mall لقب خرده فروشی لوکس را با خود به یدک میکشد. مساحت این مرکز خرید چیزی حدود 521 هزار متر مربع می باشد که در سال 2013 بخش جدیدی بدان اضافه گردید که طی این افزایش مساحت، چیزی حدود 150 مغازه دیگر به آن افزوده شد. برج خلیفه در چهارم ژانویه ۲۰۱۰ افتتاح گردید. در نهایت طبقه ی چهارم این ترمینال برای پروازهای خروجی مورد استفاده قرار میگیرد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب حمل و نقل بین المللی را مطالعه کنید. هزینه زندگی در دبی گاهی از زندگی در آمریکا بیشتر است. اما گاهی هم ممکن است این هزینه ها کمتر باشد.

گاهی مراکز خرید اوت لت پرینت های چاپی از کپون خرید دارند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید، نرخ شادی در این شهر با کشورهای اروپایی رقابت می کند و همواره در لیست بیست شهر دنیا از نظر شادی بوده است و این قضیه به خاطر رفاهی است که در این شهر جریان دارد. این شهر اسلامی فقط برای ساکنان کشورهای آسیایی جالب توجه نیست، بلکه عده زیادی از غرب هم برای گذراندن تعطیلات یا حتی زندگی در جزیره های خصوصی آن به دبی سفر می کنند. گردشگران تور دبی ارزان جالب است بدانید که آکواریوم دبی رکورد " بزرگ ترین پنل آکریلیک جهان " در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسیده است . عبدالعزیز الحمادی، معاون بازاریابی و رشد کسب و کار در منطقه آزاد فرودگاه دبی، تایید کرد که شرکت های منطقه ای و جهانی F&B در آرزوی انتقال فعالیت های خود به امارت دبی هستند. گروه مهندسی معماری هرا با مدیریت سرکار خانم مهندس هلیا راد فعالیت خود را از سال 1388 در ایران، دبی و اروپا آغاز کرده و کلیه خدمات طراحی پلان، نما، داخلی نظارت و اجرای پروژه های لوکس ساختمانی (اداری، تجاری، مسکونی، ویلایی، مشاعات و فضای سبز) را از پی ریزی تا چیدمان، به سبک های مختلف و با بهترین و بروزترین متریال و با نیروهای حرفه ای ارائه می دهد. البته هزینه تحصیل در دبی زیاد نیست، اما تفریحات مختلف دبی باعث می شود که جوانان برای تحصیل به این شهر مراجعه می کنند. تعدادی از مارک های سیگار در دبی که معروف تر هستند باید هزینه بیشتری برای آن ها پرداخت. در بیمه درمان از نوع خصوصی کارکنان و پزشکان به زبان انگلیسی مسلط هستند و کار برای مهاجران ساده تر خواهد بود.

اما از آن جا که عده زیادی از مردم این شهر را مهاجران تشکیل می دهند، در نتیجه زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم در بسیاری از جاها صحبت می شود. در شهر دبی ده میلیون نفر زندگی می کنند، اما تنها دوازده درصد از آن ها جزو افراد محلی هستند و بقیه را مهاجر نشینان تشکیل می دهند. برای سایر هزینه های زندگی باید تعداد افراد خانواده را در نظر گرفت. قیمت سیگار در شهر دبی نسبت به آمریکا کمتر است و برای یک بسته سیگار باید 4.8 درهم هزینه کنید. خدمات تراموا 20 ساعت در روز فعالیت دارند و هزینه سفر با تراموا به نرخ 3 درهم در هر سفر ثابت است که آن را مقرون به صرفه ترین سرویس تراموا در مقایسه با سایر شهرها کرده است. هردوی این اوتلتها ارائه دهنده مارکهای لوکس با قیمتهای مقرون به صرفه هستند. عمار اسکوئر استانبول (امار اسکوئر و یا ایمار) و یا به انگلیسی: Emaar Square، یکی از مجلل ترین پروژه های مسکونی تجاری شهر استانبول بوده و متعلق به شرکت بزرگ ساختمانی عمار سازنده برج های لوکس در شهر دبی و همچنین مرکز خرید بزرگ دبی مال می باشد. همین طور نزدیکی به مرکز شهر هم در قیمت ها تاثیرگذار است. این مرکز خرید از چندین کافه و مغازه برخوردار میباشد که گردشگران زیادی را به خود جلب نموده است. مجموعه رستورانی، سالن سینما و مرکز بازی کودکان نیز از جمله امکانات مرکز خرید ابن بطوطه دبی هستند. هر کدام از مجموعه های آبی را که انتخاب کنید لذتی توام با هیجان را تجربه خواهید کرد. در حالی که طوطیها خود موجودات زیر آب نیستند، با برجسته کردن تنوع زیستی اکوسیستمهای جنگلهای بارانی، به تجربه جنگلهای بارانی غوطهور کمک میکنند. تاکسیهای آبی: در این شهر تاکسیهای آبی معروف به «ابراس» کار میکنند که از طریق آنها میتوانید از بخشهای قدیمی شهر به بخشهای جدید بروید.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از اجاره ماشین در دبی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وبمستران
تاریخ : یک شنبه 16 مهر 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: